You taste just like glitter

Hockeyn slutade bra 4-3 till djurgården, vilket resulterade i vinst. 1-0 i vinster nu.. Gött! Bra start, hoppas det håller i sig. *hoppas hoppas*

Har suttit på msn med Anja nu på kvällen och tjatat och bestämt lite inför dom kommande veckorna :) Ska bli så skoj. hihi. Ett litet äventyr sådär bara mitt i jobbveckorna. Gott med lite minisemester ibland. Måste kolla upp mitt schema imorgon bara så jag vet när jag jobbar och inte.
Sen tjatade vi även om lite tränings alternativ. Finns många roliga och många som lockar. Att bara gå till gymmet och träna är inte riktigt min grej och har aldrig varit egentligen, tycker inte det är kul helt enkelt. Jag är mer för dans. Jag älskar att dansa och gör det helst varje dag framför spegeln ;) Ja så ego är jag, so what?! Inget fel med att tycka om sig själv -haha- Nu gäller det att komma i heltrim på bara nån vecka.. ooh hårt jobb som gäller..

Sen fick jag även reda på att tidningen jag var med och fotade för går i tryck nästa vecka :) ooooh ska bli så kul att se hur slutresultatet i själva tidningen blir. Vi var ju ändå ett gott gäng som var iväg och fotade så det kommer nog bli kanon bra alltihop. Längtar! Så håll utkik nu ;)

Nä nu är det väl dags för mig att dra mig mot sängen. En dag imorgon också. Fredag och allt :) wiho!
sov gott alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0