Fyrverkerier

Det är verkligen så komiskt här på Malta. Något som dom ständigt gör, varje dag, är att smälla fyrverkerier.. Varje dag! HAHA. I don't get it.. Först övar dom på morgonen. Helst runt en 9 tiden innan man hunnit vakna lite. Så det fungerar egentligen som en bra väckarklocka haha Sen skjuter dom igen mellan 9-11 på kvällen.. Hel skumt.. Men det var tydligen något kyrkorna gjorde för en hyllning till gud.. Ja jag säger då det :) Vad dom hittar på.. I början var det roligt men nu börjar det nästan bara bli irriterande..

NU till något helt annat. Jag hoppas att ni har det bra där hemma i kalla sverige ;) Medans jag njuter utav värmen här i några dagar till.. Nedräkningen har börjat..Imorgon är det bara 3 dagar kvar.. och 4 dagar kvar tills jag får träffa min älskling :):):)
Idag har det inte blivit så värst mycket gjort faktiskt. En riktigt lugn söndag skulle man kunna säga att det varit idag.. Slutade iaf med att vi delade upp oss.. Killarna drog iväg bara sådär och jag och Mariela fick klara oss själva.. Har väl delade meningar om det men men.. NU har jag äntligen fått sett SATC 2 iaf :) Och den gick inte av för hackor. Massa bra enligt mig :) Så nu har klockan sprungit iväg rejält ser jag, dags att sova så man kanske orkar med lite mer imorgon igen. :)

Good Night

RSS 2.0