slut

Sådär ja då var min semester slut för detta året.. Har delade känslor angående det.. men men.. Jag har iaf haft en bra semester. Har hunnit med både det ena och det andra. Så jag klagar inte även fast jag skulle vilja ha semester i några veckor till :P

Kom hem till Vänersborg igår och sov första natten själv på lääänge.. Hade lite svårt att somna utan mitt hjärta intill mig men till slut så gick det. Det var upp tidigt idag och iväg på ett jobb möte och sen har dagen bara rullat på.. Så nu sitter jag här och väntar tills min tvätt tid ska börja.  Men under tiden håller jag på o fixa iordning lite kort som ska in i datorn från kameran så jag kommer slänga upp lite mer kort här strax också, bland annat ifrån min skåneresa med älsklingen :)

Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0