Taco-Tajm


Idag fick det bli Tacos på menyn. Grabbarna är iväg på något folkrace där dom skulle stå flaggvakt om jag fattade det hela rätt, efter det så blir det ju självklart garaget igen tills sent ikväll. Såå eftersom jag är sååå himla snäll så är jag hemma och lagar mat för att senare köra ut med till garaget så pojkarna får lite vettig mat i magen istället för grillad korv. HAha! inte lätt. Men detta blir nog gott o smaskigt :) Men dom måste ju få energi så att dom orkar med så bilen blir klar någon gång....

Imorgon fyller älsklingen min år också. Men tyvärr hinns det ju inte med något direkt firande :( Men vi får helt enkelt ta och fira han efter vallåkra med pompa o ståt. Jag ska allt sno han i några dagar nästa vecka så bara vi kan åka iväg till söder, till danmark och bara vara han o jag. MYS! :) Men det är några dagar kvar tills dess och en hel del annat att göra också för den delen.. Men jag längtar tills nästa vecka! :D

Nä nu ska jag fortsätta med mina hemmafru-sysslor ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, absolut det är finfint :) Ha det så kul på Vallåkra då :P

2010-08-17 @ 22:53:03 // URL: http://onlymaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0