Då var det dags!

Äntligen är det dags!
I år igen. Var där för några år sedan men denna gången ska jag åka dit med min älskling, hans familj och min familj!
Självklart pratar jag om Jul på Liseberg. :)) Vad annars vid den här tiden på året ;)


Åh längtar så tills vi åker!! SNART! Kommer bli super mysigt! Kanse hinner med en o annan fem-kamp också? Jaja vi får se. Mysigt kommer det definitivt bli iaf :D Kommer självklart ta egna bilder som säkerligen kommer upp här lite senare! Men det får bli en annan dag, för senare blir det även lite middag ute så idag hinns det inte med så mycket mer än detta :) Ni får helt enkelt hålla till godo gott folk :)

Försök ha en bra lördag idag iaf, det kommer jag ha till 110 % ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0