Exotic !

Då var man äntligen hemma igen efter en låång dag på jobbet.. puh.. Så gott att bara gå kort dag imorgon faktiskt.

Jag är så sjukt sugen på naturgodis så det är ju inte sant... MÅSTE HA känner jag.. Stort behov men min plånbok säger annat.. den säger snarare ajabaja Bea lilla, inte förän löning! Dumma plånbok... :( Men jag skickade ett litet sms till älsklingen och berättade att jag var sugen på naturgodis och att jag visste att han ville veta det ^^ hihi.. ;) Ja vi får väl se hur det ser ut sen.. Bea glad. Eller Bea fortfarande sugen. Har fått stilla mitt sockerbehov lite med M&Ms.. men det är inte alls samma sak.. inte alls! Nä.. Får glo på tv istället så jag får något annat att tänka på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0