Hade en så sjukt underbar dag igår med mit...

img_0557 (MMS)

Hade en så sjukt underbar dag igår med mitt hjärta. Vi hade hela dagen för oss själva. Känns som vi åkte land och rike runt hehe. Hann med torp köpcentrum i Uddevalla där vi hittade lite julklappar, en stor julstjärna på fot och lite skrammel till garaget. Min nya leksak när jag är där ;) haha! Sen bar det av tillbaka till Stenungsund för lite möte på banken så nu var nästan allt det fixat också. Gott gott :) När det var klart så bjöd älsklingen på middag ute och sen åkte vi vidare mot Ikea där vi var i X antal timmar ;) underbart. Vi hittade både vårat nya badrum och våra garderober :D och lite annat smått och gott. kommer bli kanonfint!! Åh vad jag längtar nu! Vill ha nu nu nu!! Men det är ju lite jobbigt eftersom vi inte har någonstans att förvara det just nu hehe. Well well. Min gårdag var iaf helt underbar. Är så sjukt lycklig och glad över att jag träffade Rasmus! Han gör mig hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0