Jackfynd!

Har ju helt glömt bort att berätta.. Jag har ju faktiskt hittat mig en jacka efter mina många jackjakter.. Till slut så hittade jag en som var helt okej, inte den jag absolut vill ha men den duger bra nu :) Det fick till och med bli en RÖD i år.. Stod och valde mellan en röd eller en svart.. Hade beslutsångest i jag vet inte hur många timmar. hah! Typiskt mig när jag ska ut och shoppa ;) Men efter många om och men så blev det iaf en röd och det är jag jäkligt nöjd med nu måste jag säga. Den är skitsnygg på och det är lite roligare med lite färg som livar upp tillvaron. Har ju alltid svarta kläder eller svarta jackor annars så why the hell not ;)

Den blåser inte igenom och den håller mig varm i vinterkylan.. Vilket resulterar i att jag faktiskt inte tycker lika illa om vintern som jag tidigare har gjort.. NU slipper jag frysa häcken av mig. Och det har jag min styvpappsi att tacka för som köpte jackan åt mig :D Taaack underbara du! hihi

Nu behöver jag bara investera i ett par nya vinterkängor/stövlar. UTAN klack.. Har ett par redan men till min förskräckelse (!) så har dom börjat läcka in :´( gråter en skvätt.. Tycker faktiskt om mina pocahontas-stövlar men får nu leta efter ett par nya varmfodrade stövlar.. hmm kommer inte bli lätt.. Det är mycket som ska uppfyllas.. Färgen ska vara rätt. Dom ska sitta bra. Vara snygga. Bekväma. VARMA. och ja mycket mycket mer! Så det kommer att ta en stund har jag en känsla av... well well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0