Jag HATAR sj och västtrafik!! Verkligen ha...

img_0576 (MMS)

Jag HATAR sj och västtrafik!! Verkligen hatar dom. Hade velat träffa ledningen i dessa företag oh ge dom en fet jävla smäll på käften! Seriöst!! "kollektivtrafiken kommer fungera så mycket bättre detta året" MY ASS att det gör. Detta är inte första gången för mig direkt. Tågen har varit inställda, bussar har inte dykt upp, vi har fastnat med tåget, blivit stående och mycket mer! Bara På en månads tid dessutom!! Idag tex var tåget 45 minuter försenat så vi fick åka buss istället vilket resulterar i att jag kommer försent till mitt jobb!! Som jag egentligen skulle kommit 40 minuter för tidigt till Fattar ni eller. Är så jävla förbannad! Tur som jag har är min chef världens sötaste så hon förstår till 100 % och hon blir inte arg när jag måste ringa o säga att jag kommer sent pga tåget. MEN jag förlorar arbetstimmar = pengar! Vem betalar ut min förlorade lön då? Sj? Västtrafik? Idioter!! Jag sitter och betalar 1000 :- varje månad för ett jävla skit kort hos västtrafik för att jag ska kunna ta mig fram och tillbaka till jobbet. Och vad får jag för det. Ingenting!! Helvete!! I januari tar jag bilen. Förpestar jag världen så är det sj och västtrafik fel. Bara så att ni vet!! Förbannade jävla skit idioter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0