Oj oj än är tydligen inte julhetsen över. ...

img_7806 (MMS)

Oj oj än är tydligen inte julhetsen över. Folk är som galna på jobbet... Mellandagsrea. Ja vad ska man säga.. Men nu gör jag bra två dagar till, idag och imoron sen är jag leeedig över nyår. Så himla skönt! Kan ligga och mysa med älsklingen länge på fredag och äta frukost ihop :) lovley! Längtar. Sen kommer det nog bli en riktigt lyckad nyår med underbara människor. Tyvärr kommer jag sakna mina pantertanter :( men direkt efter nyår så kommer jag åka upp och hälsa på. Måste hitta en ledig dag bara ;) men då jäklar :) saknar dom alla så jag spricker snart!! Jag har lite cravings efter mina donner så att säga :) Hoppas ni får en trevlig sista onsdag för detta året :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Efter jag kommer hem då jävlar! :)

2010-12-29 @ 12:06:23 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0