Okej! Nu har jag fått seriöst skäll för at...

img_0506 (MMS)

Okej! Nu har jag fått seriöst skäll för att jag inte bloggar tillräckligt. Men sanningen är faktiskt så att jag hinner oftast inte :( all tid går åt till att pendla och jobba och när jag väl kommer hem så är jag antingen så trött eller så vill jag eller spendera de få timmarna man har innan natten med min andra hälft. Men lovar! Ska absolut försöka bli bättre. :) idag är det äntligen lördag. Som jag längtat. Idag är det julbord som gäller. Med älsklingens jobb. Fick sluta lite tidigare ifrån jobbet av min underbara chef så jag skulle hinna hem o duscha o göra mig iordning innan det bär av mot gbg igen. Så Nu sitter jag på tåget och halvsover. Mindre bra.. Måste piggna till lite! Kan ju inte gå på julbord i halvsova! Nej nej. Nu när jag kommer hem hoppas jag att Rasmus har vart hos sin mor o hämtat det jag behöver bara. Annars har vi ett annat stort problem inför kvällen... ! Men ska ringa o påminna han lite snart ;) det behövs ibland hehe. Hoppas ni får en underbar helg där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0