On My way to work! Det är riktigt busväder...

img_7513 (MMS)

On My way to work! Det är riktigt busväder här idag. Regn, blåst och ishalt på vägarna! Så ta det lungt där ute i trafiken nu! Själv fick jag använda en snödriva som stoppkloss när jag åkte ner till bussen. Fick verkligen inte stopp på bilen och det gick inte styra någonstans. Läskigt. Men tur att det var en snödriva rakt fram och inte en bil eller en människa :S usch. Sen fick jag halka mig fram ifrån pendelparkeringen till bussen. Väl på bussen så har jag som vanligt oturen att få någon bredvid mig. Suck! Det var ledigt framför, bakom och på sidan. Men så väljer dom ändå att sätta sig bredvid mig.!! Åh! Spelar ingen roll hur mycket packning man har med sig heller och sprider ut. Nej nej. Det får Man så snällt plocka bort för att idioterna inte kan lämna mig ifred! Ibland är det ju för fan lättare att bara sätta sig på dom andra lediga platserna än att jag ska behöva plocka undan alla mina saker som jag får ha på mig i knät som en annan packåsna! Åh hatar människor! Men hoppas ni får en bra dag där ute! Själv ska jag slåss med alla kunder på jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0