TGIF!!!! Äntligen fredag! Inte för att jag...

img_4719 (MMS)

TGIF!!!! Äntligen fredag! Inte för att jag är speciellt ledig för det ;) haha men ändå, det är alltid något speciellt med fredagar :) har precis lämnat Göteborgs central och är äntligen påväg hem efter en lååång dag på jobbet.. Så ikväll ska vi ha Fredagsmys med Simon och Nina. Precis som förra fredagen hihi börjar bli van med detta nu ;) vi ska iaf gotta oss i räkor såklart! Vad annars när man bor på bästkusten (västkusten) hehe ;) inte mig emot. Jag ÄLSKAR räkor. Mums! Sen blir det väl bums i säng, jobb imorgon igen. Hoppas ni får en bra helg där ute i vårat kalla vinterland.

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-19 @ 22:28:21 // URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0