Vilken DAG!


Nu är jag varm och go igen efter en varm härlig dusch. Hann med en hårinpackning också och tänkte smörja in mig och sen fixa naglarna. (som egentligen är i megastort behov av att fixas på riktigt, men det får bli en annan dag). Har haft lite egentid nu innan älsklingen kommer hem och det är dags för kvällsmat o mys. Man behöver verkligen lite ensamtid ibland, få pyssla om sig själv lite extra. Speciellt när man bor 2 personer på 29kvm ;) hehe! Men det är rätt mysigt ändå och vi klarar av det rätt galant tycker jag allt. Inga större storbråk har inträffat än iaf. Det kommer nog inte bli några speciellt stora under tiden som är kvar heller för den delen. Vi är ämnade för varandra och hamnar då på ett annat plan :) Det känner jag! hehe. Känner mig inte hel utan Rasmus vid min sida och det gör verkligen ont när man saknar någon så mycket. Men snart kommer han hem. Inte långt kvar nu!

Hade en sjukt seg/jobbig/irriterande dag på jobbet idag.. Vi fick sjukt mycket varor så både jag och Evelyne blev lite off.. Det kändes som att man plockade plockade plockade o plockade och ändå försvann inte den gigantiska högen med lådor.. Men till slut så.. Tog bara hela dagen.. -pust- Sen så blir jag bara så irriterad på folk. Kunder. Vad är felet på folk när dom är ute och handlar egentligen? Beter man sig så i affärer? Går du till ex. Elgiganten, tar en TV och kastar tillbaka den i hyllan eller? Nä precis.. Gör folk likadant hemma i sina garderober tro? Inte för att vi räknar med att folk ska vika tillbaka kläderna efter sig men någon jä**a måtta får det väl ändå vara tycker jag.. ååh irriterande. Har fått bita mig i kinden flera gånger idag tyvärr. jobbiga kunder! Och även en annan typisk grej som oftast inträffar flera gånger/dag är att folk inte fattar. Och det akn också göra mig galen. Seriöst! Folk som inte fattar att man är upptagen med en annan kund tex. Dom tjatar o tjatar o tjatar o tjatar. "Kan jag få hjälp här eller?" "Har du tid nu?" "Kan du komma!" och även om man säger, -ja ett ögonblick bara så hjälper jag dig alldeles strax. eller -Jag ska bara hjälpa kunden jag håller på med så hjälper jag dig sen. Även om man förklarar i vänlig ton så fattar dom ÄNDÅ INTE! vad är felet? Kan ni inte bete er i butikerna så snälla GÅ INTE UT!!!
Nä nu ska jag sluta klaga över min dag!
 Men snälla läsare, tänk på hur ni beter er i butikerna när ni är ute och handlar så lovar jag att expediterna kommer vara 1000ggr trevligare mot dig ;) (Speciellt under reorna.. OMG)


Nu ska jag ta och smörja in mig innan plutten min ramlar innanför dörren här och ger mig en stor gosig puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0