Vilken jävla morgon!! Ingen bra start på d...

img_0528 (MMS)

Vilken jävla morgon!! Ingen bra start på dagen alls idag. Har fått dämpa mitt arga humör lite på tåget nu. Kan ju inte låta min ilska gå ut över kunderna sen. Faan. Hade helst av allt bara velat ligga kvar under täcket idag. Vissa dager är bara inte menade att man ska behöva gå igenom. Idag är en sån dag. Idag är min högsta önskan att få komma hem igen.. Dra täcket över huvudet och glömma bort denna dagen.. Men träffade på en rolig man på tågstationen som fick mig på lite bättre humör iaf. Han hade inte åkt tåg på över 30 år och behövde en guide :) får se om han klarar av utloggningen sen bara, annars får jag hjälpa han med det också. Stackarn :) nä nu är vi snart framme i Gbg så dags att börja klä på sig ytterkläderna igen och ge sig ut i helvetet.. Tack för att det åtminstone är varmare idag. Känns inte som några minusgrader här inte. Gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0