Borttappad tid..


Nu ligger jag i sängen igen efter en heldag uppe på benen. Jobbat, vart hos Anja med sandra och ätit kladdkaka, busat med hugo och myst.. Klockan är mycket nu och det blir snart ett måste för mig att blunda.. Har ni tänkt på vad mycket av livet man sover bort egentligen.. Det är ju helt sjukt. Att så mycket tid av ett värdefullt liv bara rinner ut i sanden.. till vilken nytta då kan man ju undra. Jo man blir utvilad självklart, men så mycket tid till ingenting.. Hmm.. Jobbig sits det där.. Men det är ju en dag imorgon också så jag måste ge sovandet en chans.. och det är ju inte vilken dag som helst imorgon. Min soffa kommer ju! :D Hoppas jag. Dom får leveranserna på torsdagar så hoppas innerligt att min soffa är med där.. Blir lite jobbigt annars, haha! Jag som fixat och donat med kärra, bil med krok och bärhjälp.. och så blir det inte av..!? vilken katastrof det skulle bli haha! Får hålla tummarna.

Nä ska fuska lite innan john blund kommer.. Ska kolla ytterliga ett eller kanske till och med två avsnitt till utav Heroes innan jag somnar. Det är verkligen en serie som är beroendeframkallande.. Nästan lite jobbigt haha! Men det gör inget för bra är den och hoppas dom gör en säsong till :D

God Natt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0