Do stupid things faster with more Energy

Blev väckt av att dörrklockan ringde i morse... *morr* Men det var väl för en bra sak så sett. Det var en man från VBG bostäder som kom för att fixa lite saker som är trasiga här hemma, bla mitt fönster som drar svinkallt.. Istiden nästa här inne typ.. Men nu tror han att det ska vara fixat, det tror dock inte jag.. Känner fortfarande att det blåser lite.. Skit också..

Well well
Ska pallra mig ur sängen nu, hoppa i kläderna och sätta på mig ansiktet för att sedan åka in till Sofia. Var längesen nu så det var minsann på tiden tycker jag. Ta en morgonkaffe och tjata lite och kanske bli som folk. Kaffe på morgonen är ett väldigt bra påfund hehe :) Vad vore vi utan det....?! Mjo troligast likadana men med lite mer trötthet i världen..
Nä dags för mig att lägga på ett kol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0