Fotning

Vilken sjukt rolig dag jag hade igår. Ni anar inte. Den började redan halv 5 på morgonen då väckarklockan ringde för mig & Anja. Då var det bara att pallra sig upp och börja göra sig iordning och dricka mängder av kaffe.. Sen bar det in till stan för att hämta grabbarna och sen for vi vidare till Arboga där större delen av lördagen skulle spenderas! Vi var alltså på väg till en fotning. Som förmodligen, högst troligt, hamnar i en av sveriges tatueringstidningar!! Så häftigt! Var verkligen en upplevelse utan dess like. Bilderna kommer isf hamna i tidningen i nästa månads nummer så håll utkik ;)

Så fort vi anlände i Arboga så börjades fixandet och donandet utav alla modeller. Vi blev stylade i håret och sminkade och påklädda. Sjukt kul. Temat på fotningen gick i 20-30 tal, Engelsk jaktstil :) Så ni kan ju ana hur man såg ut. Dom slutgilltiga korten får vi inte förän nästa vecka men jag kan bjuda på lite sneak-peak behind the sceens nu :)

Sminkningen & hårfix pågår för fullt




Kallt var det men vi var glada ändå :)

Sminkningen var inte att leka med. Var riktigt skönt att få tvätta bort
ett helt ansikte på kvällen sen. :)


En riktigt rolig dag som jag inte kommer att glömma i första taget. Var en upplevelse utan dess like. Var svinkallt på vissa ställen men helt klart värt det. Tack till alla medverkande som gjorde dagen så underbar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0