Happy B-day Johnny!


Ja dagen till ära! Självaste Johnny Cash hade fyllt 78 år idag. Så ett stort Grattis. Suit up!
Älskar Mr. Cash och känns som om jag alltid har gjort det. Under mina skolår så blev det mycket med cash, uppsatser mm. Och "förälskelsen" håller i sig än. Så synd att man aldrig fick en chans att se han live. Det hade vart något. Men jag hoppas han kan göra en spelning med alla mina favoriter den dagen vi möts i livet efter detta.
Det var rätt kul när filmen om johnny cash liv kom ut. Då blev helt plötsligt alla jätte fans av Cash. Konstigt det där. Synd att han inte fick leva och se det med egna ögon. Han är och kommer iaf alltid att vara en stor legend!

Här är några av mina egna Cash-favoriter. Lyssna och njut!


Johnny Cash
26 Februari 1932 - 12 September 2003

Kommentarer
Postat av: jennifer

grattis! lite efteråt men, haha :)

2010-02-28 @ 19:53:18 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0