hjärtedagen...

Alla hjärtans dag behöver nödvändigtvis inte alltid firas med en pojkvän, flickvän, fru eller man eller vad man nu kan tänkas sig ha. Man kan även fira den tillsammans med underbara vänner som förgyller vardagen i ur & skur. Känns nästan mer rätt. Att ägna denna dagen åt vännerna som aldrig viker sig från din sida. Som ställer upp oavsett vad och inte tycker att saker blir för jobbiga. Vänskap slår i stort sett det mesta i mina ögen..
Men egentligen Varför ens ha en alla hjärtans dag? Ska inte de som är ett par älska varandra lika mycket året om? och inte bara älska sin andra hälft extra mycket EN gång per år...? låter ju helt sjukt egentligen..

Jag firade iaf min dag tillsammans med 2 av mina bästa. Tyvärr så saknades det några som jag hade velat ha med också men älskar er ändå :) Vi myste, åt god mat, gosade och busade lite med Hugo bus som kom hem ifrån sin far idag. Hoppas han haft en bra helg hos sin pappa iaf. Men nu är han hemma hos sin mamma igen :) mysigt!

Nä nu ska jag försöka skruva ihop åtminstonde en av tvbänkarna eller kanske ska ta det imorgon när man får hjälp ;) sen får det bli natten. jobb imorgon. Hoppas iaf att eran hjärte dag vart lika bra som min :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tycker den här allahjärtansdag har blivit lite väl överdrivet..

2010-02-15 @ 17:50:14 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0