JAG ÄLSKAR SNÖ!

Nä gud vilken IRONI! Jag hatar, hatar, hatar, HATAR snö! Inte för att jag inte hatade snö och vinter innan detta, för det gjorde jag, men nu är det mycket värre!! Slår hellre i "änke-stöten" på armbågen 10 gånger i minuten än att få en sån här vinter igen. FY FAAN säger jag bara. Förut när jag skulle köra hem ifrån Carinas så tog jag mig knappt fram. Helt sinnes sjukt. Och den här stans plogning ska vi inte ens prata om. Under ALL kritik. Värdelösa jävla skithåla!! Hatar allt detta!!! Vi kommer till slut sluta upp som bilarna på bilden här nedan. Det ser iaf inte ut som att det är långt ifrån.. SUCK! Väldigt lockande.... (skrik)

Längtar så till våren nu. Mer än någonsin. Brukar inte gilla just våren såå mycket pga all pollen som kommer men nu skiter jag fullständigt i det. Har aldrig längtat efter våren och pollen som jag gör nu! OMG!
GE MIG VÅR! FÅ BORT ALL SKITSNÖ.


och sommaren....
åh vad jag längtar till sommaren. Att få sitta på uteserveringar med sina bästa. Att få bada. Att få virvla sanden mellan tårna. Gash! Sommar NU!



Oh har jag nämnt att jag HATAR snö? !
Hoppas att jag kommer ut med min bil imorgon. Ska jobba och vill helst inte bli insnöad.. :S Visst jag har inte så långt till jobbet så jag kan ändå gå om det skulle vara så, MEN jag måste ändå ut med bilen imorgon och just nu känns det inte speciellt lockande... suck.. hoppas verkligen att dom skottat bort det värsta på vägarna imorgon alltså.. Gick verkligen inte att köra.. Var som att köra på.. ja ett fält av SNÖ.(ser ut som på bilden där uppe typ) Knappt(läs:inte) så man såg vägen.. helt sjukt.. Hatar sverige!! eller iaf sverigevädret.. Skit...
(och en jävla massa svärord)

Kommentarer
Postat av: Evelin

JAG ÄLSKAR SNÖ! :)

2010-02-21 @ 00:28:16 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0