Mitt älskade Stockholm


Nu får jag sånna där jobbiga känslor igen.. Att jag bara vill härifrån.. Ibland saknar jag Stockholm mer än vanligt och idag är just en sån dag. Vill leva & bo i Stockholm och en vacker dag ska det ske. Det kan ni ge er på, men just nu är jag fast här. Stockholm under våren och sommaren är helt underbart. Att strosa runt på djurgården, gå runt och mysa i gamla stan eller ta en kaffe på söder.. Finns inget bättre. Vilken frihet. Mår som allra bäst när jag är där. Så det är nog dag att planera in ännu en resa upp snart.. Kanske redan nästa månad.. hmm. Fast det jag egentligen vill åt är stockholm under våren. När solen värmer, solglasögonen blir ett måste och när man faktiskt kan sitta på en uteservering och ta en lunch och bara njuta av livet.. Jag vill! Snälla någon ge mig vår. NU!


Nu till något helt annat då.. Allt kan ju inte handla om min längtan till storstaden. Idag var det verkligen ingen vanlig dag. Det var fetisdagen. Som jag har längtat. Har inte ätit en enda semla förän idag. Sparade mig för just denna dagen. Åh det var så sjukt gott. Mm får nog köpa mig en till imorgon ^^ hihi. Catta var här på besök, drack kaffe, åt semla och inspekterade min lägenhet. Blev en del prat också, vad annars ;) Tiden rann iväg, som alltid när man har roligt. Jag körde C till bussen och sen åkte vidare in till Sandra som jobbade idag. Blev kvar där en stund tills min mage skrek åt mig att åka hem och laga mat så här är jag. Blev en film till maten såklart. Couples Retreat. Haha den var rolig den. Min typ av humor. Så var ju Vince Vaughn med, hihi han är för rolig han! Sen började jag även titta på en ny serie. Couger Town. Haha! fa-an vad den var rolig. Den serien kommer jag följa slaviskt haha! Fick mig några goa skratt. :) Courteney Cox is back!

Nä nu är det väl dags för mig att packa ihop här. Klockan börjar rinna iväg.. Besvärligt att försöka sova när man inte är trött bara.. well well..

God Natt på er!

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin bild! :)

2010-02-17 @ 19:48:18 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0