Shopaholic?

Nej då ;P
Idag brände jag några tusen på en snabb shopping runda. Men det var inte så konstigt egentligen. Köpte mig en soffa idag! JAA så nu är den beställd och anländer någon gång nästa vecka. Innan dess så får vi leka golvsittare så länge ;) hehe! Sen blev det ju självklart lite smått och gott..

En sak som jag dock är missnöjd med är Värmen. Vart faan är min värme? Är skit kallt och jag fryser snart sönder mig. Måste hitta nån att värma mig på haha! Nä men ärligt eller.. Värmen ska ju finnas här. suck. Och ett litet plus på det är att jag blivit förkyld nu.. suuuuuck. Snorar och nyser hela hela tiden. Orkar inte.. Min näsa gör ont :( Ajajaj....  Måste köpa mat också.. Allt på en gång haha härligt..
Har hunnit med en hel del i lägenheten faktiskt. Sängen, hyllor och köket är på plats. Nu ska jag ta tag i badrummet och sen mina kläder o skor.. Sen kan jag inte göra så mycket mer innan jag köpt en tv-bänk.. Så det är bara att vänta. Fått ordning på min tv nu också som jag spydde galla över nyss.. Fick ingen ordning på kanalerna men nu så :)

Nä nu måste jag ta och lösa mat frågan här :)
hej så länge

Kommentarer
Postat av: Eliiin

Vart är de du bor nu då?

2010-02-09 @ 20:19:01 // URL: http://errorcannotfound.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0