(/%"#)="%¤#"""#¤% skitväder!!!!

Helvete nu har det börjat snöa igen.. Jag blir så trött på den här skiten... Ska det aldrig få bli vååår?!
God morgon förresten. Sitter och väntar på att min älskade vän S ska ta och vakna. Har satt på kaffet och allt är klart och snart ramlar även Anja in. Får väl se när min ängel beslutar sig för att slå upp ögonen :) Jag som skulle få en amerikans frukost o allt haha *pyttsan*  ;P

Ledig idag, så skönt. Ska väl försöka ta mig in till Trollhättan och boka lite tider så jag har något att se fram emot :) wie! 

Nä nu ska jag gå in och hoppa lite på damen där inne :)
Hoppas nu får en bra i skitvädret!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Du fick ju faktiskt am-pannkakor hjärtat <3

2010-02-09 @ 15:42:35 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0