Tattoo-Tarmen


Kan säga att det suger rejält i tattoo-tarmen nu. Riktigt jobbigt faktiskt. En känsla som inte går att beskriva med ord riktigt.. Inget man kan ta på. Det var ett halvår sedan jag gjorde något senast och då gjorde jag ju klart min högra sleeve som jag blev supernöjd med. Didi lyckades verkligen "poppa" mina färger :) Do you remeber ?

Men nu vill jag köra igen. Ett halvår sen känns som en hel livstid.. Tror det lätt blir så när man väl har börjat så är det svårt att slutal. Om det nu inte bara är så att man vill ha en liten sak eller något sånt. Då kanske man inte väljer att sluta upp med en bodysuit hihi! Men jag är så sugen på en ny nu så jag spricker snart. Vill börja på min högra arm, min rygg, mina ben och mycket annat.. Men vad gör man när plånboken skriker nej.. hmm.. jobbigt det där. Ibland så funderar jag på att ta ett lån haha men NEj nej nej det kommer absolut inte o inträffa.. Ska det vara så ska jag spara till det, men lånet låter lätt och enkelt. Men sånt är livet.. bara att börja prioritera :)

Får ju iaf gå på en tattoomässa nästa helg. Då blir det lite ned dämpat hoppas jag.. Eller kanske bara ännu värre... aja vi får se. Skoj ska det bli iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0