AVATAR



Jag var ju och såg Avatar här nu på annandagen med min bror, sandra & niclas. Men åh den var ju så jäkla bra så jag vill se den igen. Vilken magi det kan bli på film. Helt sjukt. Var nog en av de bästa filmerna jag sett på länge. Tror den kommer att utses till årets film 2009. Helt klart! Min röst får den iaf.. Men med delad plats med New Moon & SATC då såklart :) Men gudars vad jag vill gå och se den igen.. Är det värt det tro.. Ska jag lägga ytterligare 100 spänn på en film jag redan sett? Eller om jag lägger ännu mer och ser den i 3D i Göteborg.. hmm LÄTT! :D Vem vill gå?









Underbar Film. Verkligen. Ni som inte sett den än, SE DEN! Denna kommer absolut köpas hem och ställas tillsammans med alla mina andra DVD-filmer :)

Kommentarer
Postat av: EMMA

Funderar faktiskt också att se den en gång till i 3D. Det sägs att den är ännu mer magisk i 3D :D:D

2010-01-05 @ 17:05:41 // URL: http://emmyni.blogg.se/
Postat av: anna

jaaaaaag vill se den i 3d!!!!!lätt!!!! världens färger...tänk dig d i 3d=)))

2010-01-05 @ 17:09:25 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0