Dust It

Idag blev det en snabb liten shopping rund med S. Var väl inte tänkt så men så blev det. Man blir alltid lite gladare av shopping av någon konstig anledning ;) Köpte med mig en tröja, min underbaara hoodie som jag längtat efter sen jag köpte en liknande i svart. Denna gången fick det bli en vit.. Får väl se hur länge den håller sig vit bara -haha- sen blev det även 2 par strumpor från Gina T. Fick ju hjälpa Ulle i deras lilla interna tävling dom hade i affären så hoppas att hon vann idag nu då ^^ Sen köpte jag även en Osis - Dust It :) Här ska håret fluffas vill jag lova! Åh har velat ha en sådan ända sedan jag såg att Anki hade en och det gjorde verkligen mirakel på håret!

Efter shopping rundan blev det lite snabb mat på McDonalds.. Usch det luktar verkligen så jäkla äckligt när man går in på en McDonalds.. Bläk.. Men det gick fort och jag var hungrig så jag fick stå ut.. Sen var det dags för S att åka och hämta sin mor och dags för mig att åka hem. Så här sitter jag. Mätt på fett och rastlös.. Undra vad man ska göra idag då.. Ska iofs försöka få liv i min hårddisk ännu en gång och se om min otur kanske har vänt..

Dagens Låt

Kommentarer
Postat av: malin :)

fin blogg!:)

2010-01-26 @ 20:59:23 // URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/
Postat av: emma

vill du ha chansen att bli som veckans blogg?

har en påväg nu så anmäl dig ;)

2010-01-26 @ 21:01:43 // URL: http://zzetterbberg.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag har hört att det ska vara skitbra :)

2010-01-27 @ 14:37:32 // URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0