Slagfält!

Dagens Låt


Sitter och slappar lite innan jag ska dra igång på allvaret här hemma, nämligen att packa ner ytterligare lite saker. Känns mer som att jag aldrig kommer att bli klar :S ooh får ju inte glömma något, det får bara inte hända. Får lite sällskap idag med. Av ingen mindre än min älskad S. Hon får komma hit och hålla mig lite sällskap och hjälpa mig packa hehe ;) Ibland får man utnyttja sina vänner. hehe! Men det går nog fort så får vi kvällen ledig för roligare saker. Låter bra va?

Började med inventeringen på jobbet idag med. Man blir lika nervös varje år. Ska man klara det? Får vi göra om? Kommer jag komma åt en knapp som raderat allt man gjort så man får börja om? osv osv.. Osh.. Och ljudet, pip pip pip pip.. kommer drömma om det där pipandet. Och då har vi ändå inte dragit igång på "riktigt" än.. Vi har det absolut värsta kvar -puh- Detta kommer att ta tid. Men vi har ju några dagar på oss så vi hinner nog i tid. Hoppas jag :S Men lagret ser verkligen ut som ett slagfält och jag skojar inte. INTE vårat fel faktiskt. Det är logistiken som skickar ut alldeles för mycket varor till våran lilla butik. Men det blir nog bra när det väl är klart sen. Jupp jupp.

Lite ändringar i helg-schemat också :) Ikea på söndag! Wie!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå där! Du har väl inte missat min tävling som startade igår? Du har nu chansen att vinna 1000 kronor på en valfri butik. Ett tips för dig som älskar allt som har med tävlingar och annat att göra är att du följer mig med bloglovin så missar du inte de roliga tävlingarna.



Hoppas du är med och tävlar!

Lycka till ...

Sandra

2010-01-28 @ 19:03:40 // URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0