Sleeping?

Oj shit vad chockad jag blev nu när jag loggade in på bloggen.. Allt var ju ändrat.. Det här har dom inte sagt något om. Eller är det jag som missat det totalt kanske.. ? hmm aja! Tycker det går sjukt segt med allt nu bara, hoppas det förbättras snart. Har inte det tålamodet att vänta alltför länge för att komma in på bloggen, nej nej..

Klockan är alldeles för mycket och jag borde egentligen sova. Ska ju jobba imorgon, visserligen så börjar jag klockan 15 men ändå. Kan ju vara skönt att vakna lite tidigare än 14 kanske.. Varför är jag inte trött!? Gash! Vill lägga mig o kolla på en film men då lär ju klockan bli runt 5 innan jag kommer i säng och det går inte för sig.. Nä får väl nöjja mig med att kolla på ett Heroes avsnitt sen får det faktiskt bli sängen. God natt gott Folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0