Soff-positions-söndag

Fy bubblan vad trött jag är idag.. Blev en sen helg som vanligt. Var inte hemma förän vid 7 på morgonkvisten. Men det kan lätt bli så när man har trevligt och sitter och tjatar med härliga människor. Då har tiden en förmåga att bara rinna iväg.. Lustigt.. Men nästa helg får vi nog gå i säng en aningens tidigare.. Kanske på lite mer normala helg tider... som 3.. hah! Jaja det återstår att se nästa helg helt enkelt. Vet ju att vi sagt detta tidigare menar jag.

Nu har jag iaf börjat min överföring från en extern hårddisk till en annan -puh- det tar tid vill jag lova. Det är ju inte direkt EN sak jag har på dessa burkar.. jösses.. Vart kommer allt ifrån haha! Aja det går nog rätt fort iaf.
Söndag idag, seg söndag. Kommer inta ligga-i-soffan-position hela dagen i dag. Inte göra en knop.. Jo laga mat snart då men förutom det ingenting. Bara kolla på film och låta söndagen passera obemärkt.. Gott. För sen, nästa gång jag vaknar upp, är det måndag och dagen för LÖNING! Äntligen. Januari har varit en tuff tuff månad. En lång månad också för den delen. Det var väl typ 5 veckor sedan jag fick lön sist eftersom man oftast får den lite tidigare i december. Well well. NU är lönen här iaf och allt är bra igen :)

nu blir det film för hela slanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0