Tripp till Göteborg

Åh ja just just. Var ju i Göteborg i fredags men har helt glömt att berätta om det. Kanske inte så intressant ändå men skit samma ;)
Åkte ju dit med min kära mor för lite shopping i stan men kom hem med massa saker från Ikea.. hmm haha Ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Skoj va ?
Var iaf först en liten runda i stan där jag hittade leggings faktiskt, sånna jag letat skallen av mig efter men aldrig hittat några jag vart så nöjd med så jag har köpt dom men nu så :) På rut m.fl fanns dom av alla ställen. liknande dessa på bilden under + en svart klänning från Monki.

Sedan åkte vi ju då som sagt till Ikea där jag hittade ett och annat. B.la tallrikar, bestick, glas, en hållare för bomulls-pads, ett startkit med kastruller osv osv :) Härligt med lite nytt måste jag säga :)


Göteborg hade ett vitt täcke över sig. Fint om man sitter inne i värmen ;) inte annars


Efter Göteborgs trippen med allt vad den innebar så bar det av hem igen. Hemma gottade vi oss med värme, film och skagen-toast! Mums var det verkligen. Blev en mysig fredag som avslutades med goa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0