Bad Hair day (24-7)


ååååååh vad jag verkligen måste göra något åt mitt hår.. Pronto!
Måste färga bort utväxten, måste färga om hela håret egentligen. Måste klippa mig och fixa iordning det slitna.. Urk. Men mest av allt vill jag bli mörk igen.. inte svart kanske men mörkare.. Eller ljusare. Bara jag får bort det orange-toniga som jag fortfarande ser och fortfarande stör mig på.. :(
Helst av allt skulle jag vilja göra det i Augusti, helst innan vallåkra men det kan jag väl bara glömma.. Lönen kommer ju först EFTER vallåkra.. Väldigt passande.. eller inte. -suck-
Får hoppas att det ser lite bättre ut efter en vecka i saltvatten och sol så jag åtminstonde står ut augusti också.. Men vill verkligen inte vänta och kan inte köpa i affären och göra det själv heller utan måste gå till en frisör och det är ju billigt har jag hört.. eller inte då.. suck :(
min vanliga otur helt enkelt.. Jippi XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0