Friday!

Fredag idag då. Härliga fredagar! För dom flesta innebär det helg men inte riktigt för mig. Imorgon gör jag sista arbetsdagen för denna veckan, ledig söndag och sen på det igen..  Gillar inte att helgerna alltid går så himla fort. Det innebär ju mindre tid med mitt hjärta.. Men han kommer ju upp en hel del nästa vecka när han har semester så det går väl på ett ut ändå ;)

Idag ska jag och Sandra ha fredagsmys är det tänkt. Måste ju förbereda oss inför morgondagen :) Så idag blir det lite mat och kolla på twilight och new moon. Och imorgon då smäller det. Faan vad jag längtar !! Sen blir det kanske kanske stenungsung på kvällen och kanske lite utgång.. får se vad klockan blir imorgon bara.. hade iofs vart mysigt att ligga och dra sig med plutt på måndag morgon.. mmm mys.

Nä nu ska jag ta tag i disken här hemma sen göra mig iordning inför jobbet.
****

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser det ut som att jag har så bra koll på volvo?? Hahahahahaha!



28 timmar kvar tills vi har biljetterna :D

2010-07-02 @ 13:29:25 //
Postat av: Jilina

Svar: tack så mycket. Jag bloggade ju via blogg.se tidigare. Bloggar nu via "eget" och använder mig av wordpress. Jag kan inte vara mer nöjd. Brukar kommentera hos dig lite då och då förr. Har dig på bloglovin :P.



Jag funderar på att skaffa Twilighböckerna i nästa bokbeställning jag ska göra. Jag brukar göra två större beställningar per år via adlibris.



Fick ju se lite ur Eclipse i morse på nyhetsmorgon. Jag tyckte den verka bra. Jag måste ju se följande filmer då jag sett dom två första.



Jag har läst hos många att böckerna ska vara så bra. Apropå detta med Twilight så tittade jag på Oprah igår. Hon som skrivit böckerna blev intervjuad. På ett sätt påminner detta med Twilight om Harry Potter. Jag tänker då på hysterin och allt samt att jag finner en del likheter mellan författarna. Vilka likheterna är? Fråga mig inte haha.



Önskar dig en underbar helg och jag ska försöka återkomma hit.



Ps. Jag har nog bytt utseende på bloggen om du kikar in hos mig igen. Jag finner det as svårt att bestämma mig för vilket tema jag ska ha. Finns ju så många.

2010-07-02 @ 20:46:48 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0