Lördagsregn

Ligger fortfarande i sängen och jag börjar jobba om mindre Än en timme. Aj aj aj. Dags att hoppa upp och börja dagen kanske. Men är så jäkla trött idag. Bara mig själv att skylla egentligen. Var ute lite för sent igår känner jag. Hoppas inte det påverkar våran utgång idag bara. Jag som var så peppad igår. Puh. Får bli en Redbull till frukost och hoppas på att man blir lite piggare under dagen. Hoppas på att vädret kan vända lite också. Hade ju vart trevligare att sitta i öltälten med lite sol istället för regn... Well well det löser sig sa kärringa och sket i vasken. Hade riktigt trevligt igår iaf. Satt en bra stund hemma hos tez och martin, träffade massa folk och bara tjatade. Sen var jag fyllechaffis åt brorsan och hans kompis. Deras tur idag kanske? Hehe. Nä nu ska jag inte ligga kvar i sängen och se tiden rinna iväg. Jag har ju faktiskt bråttom!! Vad tusan har man på sig när man går ut och det är regn fast fortfarande varmt!? Jobbigt det där. Ni kan ju fundera lite på det och komma med förslag medans jag jobbar :) ha en bra lördag gott folk!
Kommentarer
Postat av: Patricia

Kan meddela att du nog itne behöver fundera på det sååå hårt, jag ser blå himmel som kommer nu

2010-07-17 @ 11:03:07 //
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :)

2010-07-19 @ 13:09:21 // URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0