Money Makers


Det här är inte direkt något jag har på hög denna månaden.. pengar alltså.. Suck. Lönen kom, räkningarna kom och lönen försvann... Borde egentligen sälja något för att få det att gå runt.. Det är alltid så.. Så himla mycket månad kvar i slutet av pengarna.. Jobbigt det där. Önskar att det kunde vara tvärt om någon gång. Men men, man är väl inte född under den sortens stjärna helt enkelt.. Så Augusti månad blir knapper.. Ska försöka skrapa ihop till det viktigaste iaf. Malta-Italien-Stenungsund-Vallåkra. Så det ska nog gå vägen.. Hoppas jag. Annars får jag låna av någon och betala tillbaka med Augusti/september-lönen, för dom blir iaf bättre än denna månadens.

Har snart packat klart alla väskor här. Så nu återstår bara lite hygienartiklar som jag får slänga ner på onsdag. Nu borde jag egentligen pallra mig ut till förrådet och leta upp min bilstereo.. För min bil går nämligen ut på försäljning på torsdag och då är jag ju inte hemma.. Vore dumt om mamma sålde bilen med min stereo i när jag är borta :S inte för att jag tror att den kommer bli såld så fort men det vore väldigt skönt. Hade löst lite ekonomiska delar :) Får hålla tummarna helt enkelt.

Nä nu ska jag inte fortsätta pladdra. Hoppas ni haft en bra helg allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0