På nya äventyr!

✫ NU börjar min semester på riktigt ! ✫

Snart är det dags för mig och brorsan att utforska nya städer och ställen i världen. Ska bli väldans spännande men kommer sakna ihjäl mig efter min älskade plutt! Det kommer göra ont att vara ifrån honom så länge igen men tiden går nog fort för oss båda. Båda har nog mycket annat att tänka på i en veckas tid också. Han med sin volvoträff och jag med mina äventyr..

Nu sitter vi iaf på skavsta flygplats och inväntar våran flight.. Härligt med semester, äntligen. Har iofs redan haft en veckas semester. Och ytterligare 2 veckor väntar på mig när jag kommer hem. Sprider ut det lite hehe.. Men skulle jag gå hemma i 4 veckor på raken hade jag blivit dum i huvudet tror jag. Börjat klättra på väggarna och betett mig allmänt skumt haha! Men nog om det. NU har jag semester och jag ska njuta gärnet. Inte tänka en tanke om procent, rea, försäljning osv. Nej nej. Avkoppling, semester och paraplydrinkar - DET ska jag tänka på :) Mycket kort ska jag ta också naturligtvis, även på denna resa.


Kanske hinner med en liten tripp över till Sicilien också när man ändå är i närheten. Hade vart gott.

Vädret på Malta ser ju lovande ut iaf ;) sol sol sol soooool!

well well. Ha det så gott så länge så hörs vi kanske när jag kommit fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0