The Twilight Saga - Eclipse

Ja vad ska man säga. Igår kom jag ut ur min magiska värld, även kallad biosalongen. Oj Oj Oj finner inga ord.. Jag och sandra satt och dregla oss igenom denna film precis som vi dregglat oss igenom dom 2 första.. Får man drömma sig bort så önskar jag att jag också var en vampyr ;)






Jag älskar verkligen denna kärlekshistoria. Den är helt otrolig. <3 Även om jag blev lite misnöjd till och från, grät en skvätt och skrattade en del så var filmen ändå bra.. Men tyvärr inte lika bra som boken men så är det väl alltid... Känns bara som att dom missade huuur mycket som helst.. Bara jag som kände så?
Måste nog banne mig sätta mig och läsa igenom alla 4 böckerna igen. Oh yes så får det bli så har jag lite sommarläsning ändå. Me like!

Kommentarer
Postat av: Jilina

Ah vad härligt att läsa :)

Jag vann ju en biobiljett idag så jag får väl försöka ta mig iväg och använda den och se Eclipse. Ska jag vara ärlig så har jag inte varit på bio på 6 år drygt :S. Förr var man iväg väldigt ofta.



Svar:

Jaha haha :P. Där ser man :)



jag är jätteglad över att jag bytte från blogg.se nu anv wordpress istället. En stooor skillnad är det.



Du får fundera på det, om jag skulle säga hur du skulle göra så skulle jag råda dig att byta hehe.

2010-07-05 @ 16:29:34 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0