2010~05~29 My Birthday

Då var det lördagens kort då och min födelsedag! Hade väl inte direkt planerat den sådär jätte mycket utan skulle bara fira lugnt med mina familj o sen ut på thn-crusingen tillsammans med min bror, sandra och hennes mamma och c/o Meeeeeen så blev det inte riktigt. Haha Blev så jävla lurad Men GLAD och överraskad blev jag! Riktigt riktigt glad! Nästan så jag får en tår i ögat eller två när jag tänker på det nu. Så söta är ni allihopa (ni vet vilka ni är som var där och gjorde min dag! ^^ )

Började som sagt dagen som planerat iaf, tillsammans med min familj. Lite presentöppning och sengick vi ut för att äta en god bit mat ! Jag överlevde dagen trots en baksmälla from HELL hahah!


Haha! Har inte alls en konstig familj ;) Älskar min familj över allt annat! <3

<3<3<3

Sen var det in i dimman igen som gällde! När Sandra hade hämtat upp mig och min bror skulle vi bara hem till henne snabbt för att hjälpa henne "välja tröja" inför kvällen innan vi åkte. Visst inget konstigt med det tänkte jag Men tjiii vad jag blev lurad när vi kom fram. Ut ifrån badrummet hoppade mina älskade tjejer och de underbara stenungsundsvännerna + min underbara plutt som egentligen skulle "vara i garaget så han inte kunde komma upp och fira" hehe :) ÅH! vad jag blev glad! jösses! överraskad, rädd, glad, nära till glädjetårar hah ja känslorna var många men bara Bra! Vet inte hur många gånger jag kan säga Tack för allt. För blommorna, tårtan, sällskapet, överraskningen, presenterna, kvällen ja allt! Ni är bäst!

Fick världens finaste hjärtformade blommor av hjärtat mitt! Duktig han är min plutt! Kärlek :)








Sista kortet innan min kamera dog ifrån mig :( Men så kan det gå. För jävla skoj hade jag iaf! :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

härliga bilder! :)

2010-06-04 @ 17:51:18 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0