bil bil bil

jag vill faktiskt ha min bil nu nu nu nu.. Jobbigt när man bestämt sig för en och vet exakt hur man ska göra med den sen med lack, fälgar, sänkning osv och det dröjer apa innan man ens kan börja... :( Man blir lite ledsen skulle man ju kunna säga ;( hehe Men förhoppningsvis så har jag den iaf i min ägo innan sommaren är slut och så får den väl vara klar och redo att köras igen nästa sommar.. :) Ja drömma går ju alltid iaf men vill köra rolig bil nu nu nu och inte nästa sommar.. Jaja bara att försöka vara uthållig och bita ihop.. Då hinner jag ju planera mer och fixa mer pengar för mer, roligare och snyggare grejer :) Detta året blir det hjärtats bil som får rulla. Det duger fin fint det också ska ni veta! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej:)

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kanske vi kan följa varann på bloglovin? :)

Xoxo

2010-06-22 @ 22:59:09 // URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0