Ego

här kommer lite mer kort nu då, dock inte alla! Tyvärr kan jag inte lägga ut alla här eller någon annanstans heller. Dom är lite mer privata så det får ni stå ut med. Men ni kan ju få se dom som går att visas utan för mycket nakenhet på :)




Självklart är det bäste fotografen Daniel Ström som tagit alla bilderna. Bor ni i eller runt om västra götaland och är intresserade av en dag i studion eller kanske en dag bland klippor och natur så hör av er till Daniel så hjälper han er nog gärna :) Klicka bara på hans namn för att komma till hans hemsida där ni även kan se mer av hans arbete.
___________________________________________________________________________________

Nu ska iaf jag ta och laga lite mat och sen kura ner mig under en filt och sätta på en film och bara ha en mys-fredag för mig själv. Imorgon är det först jobb som gäller och sen 30-årskalas i Surte :) Härligt härligt. Hoppas min kropp mår lite bättre imorgon bara.. :S Den verkar lite i obalans just nu.. well well. shit happens.
Ha en riktigt bra fredag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg :)



Har du den snyggaste outfiten? Kolla in på min blogg och tävla :)

Yousuck.devote.se

Puss

2010-06-20 @ 15:25:19 // URL: http://yousuck.devote.se
Postat av: jennifer

skitsnygga bilder! :)

2010-06-21 @ 23:04:27 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0