Happy

Dagens

Idag var man lite sommarklädd dagen till ära :) Härlgit härligt. Äntligen kan man börja använda klänning, kjol, short igen Utan att frysa häcken av sig. me like Alot!! :D Men än så länge får man ha leggings eller strumpbyxor under så jag inte bländar folket runt omkring mig med mina vita ben ;) haha Men det blir det ändring på snart. Ge mig en stund bara hehe

Idag var det ju som sagt student-dags i vbg. Dom förde ett jäkla liv inne i stan men Det får man när man tar studenten hehe! Det är deras dag och då får man i stort sett gör va man känner för ;)

För man blev ju inte ALLS sugen på att ta studenten igen när dom välde in genom stan och utanför butiken.. Nej då inte alls! HAHA! Men det är en tid som är förbi sedan länge.. Och kul hade jag. Jösses vad gammal jag lät nu HAHA Aja shit happens ;)

Nä nu ska jag rappa på lite. Hoppa in i duschen sen iväg och möta upp tjejerna för en kväll på pråmen/hamnkrogen :) underbart att sitta där när solen går ner och man fortfarande kan känna värmen i luften Mmm.

Älskar Sommaren!

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin klänning! :)

2010-06-04 @ 23:35:57 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: Denisé

fin blogg ! :)

2010-06-05 @ 10:11:44 // URL: http://gaysomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0