In Löv

Ny vecka. Nya tag som gäller. Denna vecka innebär även Midsommar!! Helt sjukt.. På fredag är det alltså bara ett halvår kvar till jul... Skrämmande.. :S Men men jag har och kommer att ha världens bästa sommar ändå. Än är den inte slut och många äventyr kommer vi att hinna med innan snön börjar falla. Och det bästa utav allt är att jag får dela den med min Rasmus :)  So happy I could die!

Hade en helmysig dag i s-sund igår och hela helgen för den delen. Min gumma S kom ner och gjorde mig sällskap medans grabbarna var i garaget, sen åkte vi iväg till Kungälv allihopa och satt där en stund sen blev det tacos och många skratt hemma hos Sporre. Haha! Faan vilka underbara människor jag har runt mig :) Är riktigt lycklig nu!
Sen blev det kvällsmys med min plutt hela kvällen. Vi halkade in på lite väl seriöst snack där ett tag ;) men det gör inget. Jag gillart´ ;) bara allt seriöst händer med Rasmus så :) jag hjärtat dig sötnos!

Nu ska jag väl försöka ruska upp mig lite.. Kanske ta ett varv eller sju med snabeldraken.. (haha kommer ihåg att rasmus tyckte det lät så roligt haha-plutten min ^^)
Hoppas ni haft en härlig start på veckan än så länge iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0