Just another day in Paradise

Ja vad ska man säga.. Ursäkta mitt "dåliga" bloggande MEN som ni kanske har märkt så är det sjukt fint väder ute i stort sett varje dag och då kan man bara inte sitta inne och uggla vid datorn :) Nej nej! Ute ska man vara och verkligen lapa i sig all sol man bara kan komma åt. Sen om man får mindre läsare och röd hud på köpet, det är helt enkelt saker man får ta och leva med. Inte är jag ledsen för det :) Sommaren är äntligen här och den ska jag banne mig njuta av! Så varför gör ni inte som mig, UT MED ER :)

Ut och njut av värmen, solen, sommaren! Den kommer tyvärr att vara över fortare än vi anar..
Kanske skulle ta sig en blogg paus nu i värmen ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

bra låt! :)

2010-06-07 @ 20:19:13 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0