photo

gott gott gott Fick dom sista korten från en fotografering jag och en kompis gjorde i våras idag. vissa blev bra och vissa blev bättre och vissa blev bäst. Men så är det väl. Man kan inte vara snygg på alla kort som blir tagna genom en hel livstid ;) men med en så söt pojkvän som jag har så kunde jag tydligen det haha Han är för go min plutt!
Vissa kommer jag kunna visa här för er vissa inte. så ni får vänta o se helt enkelt :) Eller jag kan bjuda på en liten nu iaf :) ett litet smakprov skulle man väl kunna säga

foto : Daniel Ström
nu ska jag ta och göra mig iordning sen åka tillbaka till vbg och jobba lite. Tillbaka till verkligheten helt enkelt men det ska bli skönt att få jobba lite igen :)

 

Kommentarer
Postat av: Jilina

Vacker!

2010-06-19 @ 06:01:30 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0