Pyssel

Självklart så beslöts sig ju solen att kika fram idag till slut ändå. Men eftersom den kom så sent så får den skylla sig själv att jag inte ville på dejt med solen. Jag bestämde mig för att vara lite effektiv istället :) Så har fått städat lite, fått upp lite tavlor på väggarna och pysslat runt som en annan hustomte idag. Det som ska göras sen är att köpaa lite nya blommor som kommer passa kanon där borta *pekar* :)

Har även hunnit med en fika i solskenet tillsammans med mina goingar Sandra, Catta och Niclas. Blev en hel del tjat om både det ena o det andra, sen åkte vi alla åt olika håll. Väl hemma bänkade jag mig framför tvn en stund, åt lite och bara tig det lugnt(för det blev jag inte klar med innan menar jag ;) hehe). Sen var det bara att sätta igång o börja packa inför helgen.. Känns som att jag skulle behöva en större väska... haha! Frågan är ju hur länge jag ska vara borta egentligen.. Packar alltid för mycket men så är det med mig. Jag måste ha valmöjligheter ju ;) Men nu är det näst intill klart iaf. Det sista får jag ta imorgon innan jobbet. 

Men nu känner jag att dagen börjar gå mot sitt slut och det är verkligen dags för mig att lägga huvudet på kudden och sova en stund eller två.. ögonen börjar bli lite väl tunga. Och ju fortare jag lägger mig desto fortare blir det torsdag :) SÅ nu får det vara bra för mig för idag.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0