Trevlig Midsommar 2010


Hoppas att vädret håller i sig och att alla där ute får en riktigt trevlig Midsommar med allt som hör till. Blommor i håret, trevligt sällskap och gräsfläckar på kläderna ;) Jag tror och känner verkligen att min midsommarhelg kommer bli kanonlyckad oavsett väder, men självklart hoppas jag på strålande sol och 25grader. Men sällskapet är kanon så det kommer bli sjukt roligt ändå. Det tvivlar jag inte på.

Påbörjar min midsommar redan idag. Lite smygstart sådär med lite trevligt sällskap, grill och kanske ett o annat dopp. Sitter på väg ut mot åke just nu med plutten min bredvid mig. Husvagnen är på plats så det blir till att sova i den inatt och resten av helgen. Kommer att bli riktigt mysigt :)
Imorgon kommer resten av folket ut så då ska det förberedas och donas. Jag & Helene ska ta tag i lekarna och fixa klart det allra sista sen kan Midsommarafton dra igång på riktigt -wie-

Hoppas nu verkligen att ni  får en helt underbar helg!
GLAD MIDSOMMAR på er :)

Kommentarer
Postat av: Evelin

Glad Midsommar! Hoppas du får en fantastisk helg :)

2010-06-24 @ 22:50:03 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, hoppas verkligen att vädret håller i sig! Jag håller både fingrar och tår och önskar att det blir sol och varmt! Men som vanligt blir det nog elva grader varmt och regn... :(

2010-06-24 @ 23:04:35 // URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0