Jag Vill....

Börjar alltid funderaa extra mycket på nätterna och speciellt dom nätterna jag absolut inte kan somna.. Då går hjärnan på högvarv... tankar, tankar, känslor, längtan, tankar, drömmar and so on ...
Varför är det alltid så att man vill så sjukt mycket när man absolut inte kan...? Tycker det är riktigt konstigt att det alltid är så. Eller att säga att man absolut inte kan är väl kanske att ta i men det är absolut lite problematiskt och vissa saker är faktiskt näst intill omöjliga men men..

Jag vill resa och hälsa på "brorsan" på Malta med min brorsa, Jag vill köpa ny bil och få iordning den helst nu med en gång med allt som hör till, Jag vill färga håret, Jag vill flytta, Jag vill vara närmare min älsk, Jag vill ha/få ett heltids jobb, Jag vill ha mer pengar att röra mig med, Jag vill ha sommar året om, Jag vill vara superbrun, Jag vill ha längre, bättre och friskare hår, Jag vill shoppa, Jag vill ha en ny mobil, Jag vill tatuera mig, Jag vill jag vill jag vill..

Ja ni förstår att listan kan göras lång och jag lovar dig, den ääär lång. Kan nog hålla på tills imorgon men det får jag ta en annan dag. Nu tänkte jag försöka mig på det där med att sova.. Har hört att det ska vara bra för kroppen.. Suck. Hatar att inte kunna sova när man ska.. jaja. Har iaf fått prata och sagt god natt till min älskling. Det är sjukt vad jag älskar dig Rasmus! :) Trodde aldrig man kunde känna såhär. OM jag trodde jag visste vad kärlek var förut så var jag helt ute och cyklade.. Denna känsla är underbar!
Och med det så avslutar jag dagen med en sommar bild ;)
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0