Gbg

Har verkligen varit en heldag i Göteborg idag. Åkte tidigt idag och kom hem riktigt sent. En heldag i gbg resulterar även i väldigt mycket gång.. Vi gick och gick och gick.. Men det bästa är att man märker aldrig av hur mycket man går i storstäder. Är likadant i Stockholm. Där kan jag gå runt en heldag utan att riktigt förstå hur långt jag gått.. Undra varför det är så haha. Man borde ha med sig en stegräknare. Men riktigt roligt har jag haft. Tack Niclas för en underbar dag!


*******



Förutom Bio och fika hann vi med lite shopping och en konstutställning. Mycket givande :)
ÅH vilken underbar dag. Älskar storstäder även om människorna i den går att bytas ut hhaha!
Min shopping bestod inte av så mycket. Hittade ett par nya lila glittrande pluggar :) + lite annat roligt.

Nu är jag däremot riktigt trött och kommer somna riktigt gott idag, helt utan problem och kommer säkert sova som en liten baby hela natten igenom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja allt bra? ;)

2010-03-11 @ 11:06:35 // URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv, kul att höra :)

2010-03-11 @ 12:22:29 //
Postat av: Emma

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL "VECKANS BABES" OCH BLIR DU EN AV DEM SOM BLIR VALD KAN DU BLI MÅNADENS BABE! DÅ KOMMER DU ATT FÅ EN LÄNKNING TILL DIN BLOGG PÅ VARJE INLÄGG JAG GÖR I EN HEL VECKA!! LÅTER KUUUUL VAAA ;)

2010-03-11 @ 17:20:22 // URL: http://emmakullbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0