Gererd

Precis lagt mig i sängen, snart dags att sova. Kanske somnar gott idag.. får se.
Har spenderat dagen framför Tvn och gjort minsta lilla faktiskt. Tvättat då också men det räknas inte för det är ett måste som sagt.. Kollade en film nyss. En ny. Law Abiding Citizen med Gerard Butler i huvudrollen. OCh jag säger då det. Filmen var riktigt bra, helt skruvad. Jag visste inte riktigt om jag skulle hålla med eller inte.. Konstigt sits det där..


Åh! en sista sak innan jag kryper till kojs. Sticker in ett litet Tack till en underbar människa som alltid kommer med stöttande och uppiggande kommentarer. Tack Attis för awarden :)
*****
Nu ska jag göra mig iordning för natten. Hade ju faktiskt tänkt o ta mig till jobbet imorgon igen så det gäller att fräscha till sig så man orkar se levande ut..
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0