Kurera Mig

Det blev inte alls som jag tänkte mig idag. Skulle ju jobbat och vart social men icke.. Får stanna hemma idag :( usch. Hatar att sitta hemma när man inte ska men antar att jag får ha massa blir-frisk-kurer idag så jag kan gå till jobbet imorgon iaf.. Vill inte vara hemma sjuk..

Men jag får väl göra det bästa utav tiden så jag är fit 4 fight imorgon. Ska vila mycket idag, äta mycket c-vitamin och snart ska jag ta och blanda ihop Sandras magiska kur. Den fungerar verkligen och man mår bättre redan efter första klunken.. Då borde jag klara av morgondagen iaf :)

Oh har ju inte visat er mina nya pluggar när dom sitter i. Fick i dom igår och dom är så fina så. Supernöjd :)

Men nu ska jag ta och lägga mig igen och kolla en film eller 7...
Hoppas eran dag är bättre än min iaf !!

Kommentarer
Postat av: attis

Krya på dej vännen och ha det så gott.

Kramen

2010-03-03 @ 10:23:20 // URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Evelin

Finfin plugg.

Krya på dig Trixie!

2010-03-03 @ 11:17:14 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0